Monday, November 18, 2013

Poezitë pinë brymë dhe qajnë Atlantidën...nga Pendekaltri




Një Mirnjohje ndaj krijuesit të blogut të parë 
artistik dedikuar veprës dhe personalitetit
të autores :





VALDETE ANTONI, 
gazetare në Radio Tirana (1977-2013),
 autore e disa librave, 
është një nga poetet më të ndjera 
e ndër kohë më te heshtura 
e më të pabuja në poezinë e sotme. 




KOLEC TRABOINI

Nuk flasin shumë për të nëpër gazeta e revista, 
por nrkohë poezia e saj  flet aq shumë 
për këdo që ka ndjenjë e shije të hollë estetike. 
Poezia e saj është lirike,  intime,   plot ndjenjë,  mendim e figuracion.






/Hyj në kraharor zoti
/ si në një djep fyejsh
/dhe, luaj në fjetje
/me mijëra këmbanëza
/që gjej atje
/si të vërtetat më të paçuditshme
/të kësaj bote
/ Nga habia ngrij
/ Dhe, bëhem femër/.


Në poezitë e Valdete Antonit 

"poezitë pinë brymë
/ dhe qajnë
/ Atlantidën/"






Librat poetik të Valdete Antonit:




"ëndërr në mur" Prishtinë 1993,








"Muri im ka veshur këmishë"Tirane 1997,









"E pashë fluturimin tim"Tiranë 1999,









"Hyj në kraheror Zoti"Tiranë 2001.












"Tretur në polen drite''Tiranë 2005.










Kjo ese online
dhe shumë të tjera u realizuan fillimisht nga kolegu krijues dhe miku i familjes Antoni, kineasti i njohur  Kolec Traboini, në art nga Pendekaltri në vitin 2007;





Koment vlersues:


Spleen dhe parfum


Po,vërtet,ky cikël me poezi shkruar nga Valdete Andoni,sot,teksa ndodhem në punë (në një ditë gri e plot spleen),më hyri brenda shpirtit si një fllad i pastër e plot parfume pranverore.Më ndjeni për këto rreshta, ndofta naive, por e bukura nuk provokon veçse ndjenja të tilla - si edhe shumë sensibilitet e sentimenete delikate...



VASIL QESARI, Francë, 2007.
___________________






1 comment:

  1. Love her, She is my blood and heart, we proudly come from same roots, we are same breed ARTISTS
    George Pali,
    USA

    ReplyDelete